.

jag förstår mig inte på alla dessa människor som ska lägga sin näsa i blöt hela tiden. sköt ditt eget och gör så att du får ett bra liv istället för att lägga dig i mitt. och vet du vad dina åsikter om mig rör mig inte ens i ryggen, inte ens lite. det är bara så synd att du har ett så tråkigt liv att du måste lägga ner energi på hur jag lever mitt.
det är just detta varför jag inte gillar att umgås med tjejer. jävla dramaqueens hela högen, varför lägga ner massa energi och snacka skit om andra när man för det första inte har en aning. sen det patetiska av allt, skriva i sin blogg om hur jag är. fuck off.

Kommentarer
Postat av: Evelina

HAHAHA det kallas avundsjuka man kan juh inte mer än att sitta här och små skratta, du e snygg och den bästa människan i världen så det e inte så konstigt.. Jag älskar dig hjärtat <3<3

2009-10-28 @ 18:21:47
URL: http://nilssonevelina.blogg.se/
Postat av: nadja

tack min älskling, sånt värmer. du är bäst och jag älskar varje sekund med dig. älskar dig min älskling

2009-10-29 @ 16:10:19
URL: http://nadjaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0