.

en av dom sakerna jag älskar mest är att lägga sig i ett badkar som har så varmt vatten i sig så när man vifftar på tårna svider det till i hela kroppen. det är super härligt. då känner man att man lever.
har iaf badat nu, tagit ansiktsmask, färgat håret, rakat benen och överallt annat, fixat mina ögonbryn och mina naglar. har oxå haft hår inpackning i mitt hår och nu är det så äckligt mjukt och glansigt. jag vet bara en förutom mig själv som hatar när håret är lent och glansigt och det är lissy.
jag tycker det är jätte obehagligt. tycker mycket mer om när håret är allt annat än lent. haha. därav att jag aldrig kammar mig.
har oxå hunnit diska och fixa till lite här hemma så nu är här fint fint.
nu ska jag ringa fru. haj



bilden är tagen för två år sen när man bodde hemma hos mamma
och pappa och verkligen levde i deras badkar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0