.

det blev inget jobb idag utan istället blev det en hemma dag. efter mitt förra inlägg så brast allt. tårarna sprutade och jag va en sekund från att svimma och jag frös som aldrig förr. en kvart senare va mamma här med hennes värmande kramar. och en halvtimme efter det kom pappa.
har jag någongång sagt hur underbara föräldrar jag har? om jag inte har sagt det innan så säger jag det nu, dom är bäst. och jag älskar dom och mina systrar mer än något annat på denna jord.
efter mamma tvingat i mig lite mat fick jag tillbaka lite energi och färg i huvudet men som sagt blir det en hemma dag idag. mamma tog ledigt från jobb för att va hos mig och nu är hon och handlar. ikväll kommer pappa efter jobb och mina systrar oxå.
än en gång vet jag inte vad jag skulle gjort utan er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0