diskat, tvättat och handlat. underbart

i morse vaknade vi klockan 10. båda två på samma gång. riktigt sjukt. sen låg vi kvar och snackade och hade det mys innan vi gick upp och fortsatte med evelinas plugg sen stack jag ner till tvättstugan och började tvätta. hade en super trevlig granne där nere som hjälpte mig. sånt uppskattas. =) runt 12 åkte vi till öb och sen snabbt in om willies för att handla te, mjölk, pålägg och bröd. sen åkte vi till hemmakväll och lämnade tillbaka filmen sen dumpade jag evelina på hennes skola. och perfekt tajming blev det eftersom tvätten va klar så då tog jag den med mig upp (Y) perfa. nu ska jag slänga mig i badet sen är det jobb om en timme och 45 minuter. =)
och eftre jobb är det evelina o C/O som gäller. ska bli mys.
nu ska jag vika tvätten medans badkaret fylls med hooooot hooot vatten. wiiie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0