ännu en dag med jobb och massa mys

det blev ett snabbt inlägg innan så jag tänkte utveckla det nu.
i morse ringde klockan halv 7 men jag låg kvar till kvart i för jag va sååå trött.
iaf upp och hoppa och in i duschen precis som vanligt. därefter körde jag till vero och hämtade upp henne.
lixom alla andra tisdagar va jag först i frukten sen i kassan och i servicehörnan.
sen den sista timmen har jag rastavlösningar men då satt jag bara och snackade med Flur eftersom han är vår postgubbe på jobb. pratade lite minnen och så i en hel timme.
efter jag slutat handlade jag med min några cheesburgare och körde hem. och som sagt va evelina här hemma då. så efter ett tag körde vi och handlade och därefter direkt hem igen och efter en stund kom björn så käkade vi och snackade en massa. kollade även på DH och ugly betty och nyss stack björn och evelina ligger i badkaret och sjunger hahahaha. hon är söt hon min lilla sötnos.
vi fixade även en nyckel till evelina, dock gick den inte att kopiera eftersom jag måste snacka med min fastighetetsägare först för att få tillstånd. men hon fick bigsis nyckel så länge eftersom hon endå inte är här så mycket och evelina har blivit min nya sambo vi tillochmed handlar tillsammans sen lagar evelina mat och jag plockar undan och diskar. japp det är så sysslorna är uppdelade. och det har jag inget emot.
i morgon är jag ledig så då ska jag till mamma och få massage och evelina har skola sen ska hon ut och äta och fira sin mormor men bara för det kommer jag inte ha en kväll i min ensamhet inte.
nä nu ska jag tvätta av mig sminket och sen blir det väl som småningom sängen.
har sovmorgon i morgon och det ska bli skönt.

mammi om du läser detta så kommer jag nog inte till dig förrän 11 halv 12 i morgon eftersom evelina börjar 20 i 1. men jag ringer dig i morgon.



min älskling just nu!


Kommentarer
Postat av: Eve

älskar dig hjärtat :D FIN BILD SNYGGE EVE <3<3

2009-10-13 @ 23:40:35
URL: http://nilssonevelina.blogg.se/
Postat av: nadja

visst är den. snygge snygge eve snygge snygge eve. hahahhaa. älskar dig med mitt hjärta

2009-10-14 @ 10:31:09
URL: http://nadjaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0