9 oktober

hej kära ni, klockan ringde 08.20 i morse och då ville jag bara dö. åkte till vero och påvägen dit ringde jag henne och va skit sur hahaha så när hon kom ner så började hon sjunga och störa sig bara för jag skulle bli glad igen hahaha. så det slutade med att vi satt och sjöng påväg till jobb.
iaf efter jag dumpade henne så körde jag hem och hade precis somnat så ringer jessica från jobb och undrade hur jag hade räknat kassorna igår HAHAHA jag hade gjort helt fel. men efter en stund skrattade vi bara åt det. nu vet jag iaf hur jag inte ska göra nästa gång :D
har nyss käkat lunch och om 55 minuter slutar både evelina och vero. sen blir det full i gång inför kvällens festligheter. =)
ska gå nu. byebye



här är tårtan jag fick av vero älskling.:D wiiie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0