8 oktober

kom precis hem. har tillbringat min kväll hos vero vilket jag älskar.
jobb idag gick bra bättre än jag trodde det skulle gå och vaje gång ngt klyddade så ringde jag leffe, vår ekonomichef och han har ingenting med den nya servicehörnan att göra men vi är ett bra team han och jag så vi fixar det mesta tsm hahaha. sen va det kassa stängning. ett par tjejer kom in och satt o kollade på mammas pojke med mig och det är ju alltid trevligt. kom inte från jobb förän halv 11 eftersom jag och danne stod och snackade massa. han är bra han.
iaf åkte direkt hem till vero efter det där det blev te och snack o mys sen kollade vi på film med =)
fick även min födelsedagspresent av henne och som vi garvade. alla som vet hur vero är kan ju gissa vad jag fick av henne hahahaha.
iaf nu ska jag nanna i morgon ska jag upp och köra vero till jobb sen ska jag möta upp evelina sen blir det mys med henne fram till halv 5 då jag ska va hos vero sen ska vi trelleborgsbor till sanne och förfesta och därefter där det av mot lilla torg där det är firma fest sen är det etage efter det. kommer nog bli en mycket lyckad kväll. och som vanligt hänger kameran med =)
sen är det upp och jobba klockan 10 på lördag (Y) till 19 så det kommer nog kännas jobbigt men man lever bara en gång. höhö
nu ska jag nanna sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0