7 oktober

som sagt hade jag en perfekt födelsedag igår. =) sen när evelina kom till mig runt halv 23 åkte vi direkt till vero och snackade och draack te och hade det mysigt. =) sen körde vi hem tilll mig och fortsatte mysandet innan vi somnade. är verkligen jätte  glad att jag och evelina har fått upp kontakten igen. älskar att vara med henne för vi är lika töntiga och fjöntiga som vi va när vi va små. igår hittade jag massa foto på oss från fotbollstiden dvs för ca 10-11 år sen och som vi garvade. hahaha

i morse vaknade jag av försenade grattis sms runt 7. kill me.
men jag somnade om och sen vaknade vi runt 10 så då blev det mys och frukost. runt 3 körde jag evelina för då skulle hon iväg och jobba så jag begav mig hem till pappi och som vanligt har vi det bäst när vi hänger.
har lyssnat igen som många låtar och sjungit oss hesa. underbart. sen kom mammi hem och nu ryktas det om att jag ska vara försöks kanin eftersom hon har utökat sina kunskaper innom massagen. ska bli spännande.
därefter ska jag gå upp och slänga mig i solariumet och sen ska jag väl köra hem.

ikväll kommer åter igen evelina och nannar hos mig. sen i morgon är det jobb igen blää.
som ni märker blev det ingen bowling och middag eftersom vero är sjuk, jasmine jobbar och kunde bara vara med på bowlingen, evelina jobbar och jag själv känner mig inte helt kry. så alla andra gick jag meddela att det blivit ändrade planer. =(
men på fredag är det fest fest fest och åter fest. ska bli sjukt skoj och jag är riktigt taggad. ska bara överleva morgondagen på jobb först med.

nu är det massage.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0