4 oktober

dagen idag har varit lixom dom andra senaste dagarna, väldigt chill.
åkte hem till vero runt 2 där dom va i fullgång med städning. blev hotad av vero att inte gå på golvet eftersom hon nyss tvättat av det och vad tror ni jag gör? joo jag springer runt och gör fotavtryck över allt (6) höhöhö
efter det lämnade vi barnen sen stack jag, vero och tina och solade. sen hem till vero där hon duchade och fixade till sig sen stack vi till familjen seremeti och hämtade veros man och barnen. därefter begav vi oss hem till mig för barnen ville se hur jag bodde. så jag hoppade in i duschen och sen körde vi hem till familjen S igen.
där blev det mat och massa snack. sen fick vi oss ett ryck och körde till maxi. jag, vero, qasim, baskhim och fatmir. mamma ringde och berättade att dom oxå hade fåttt ett ryck och köpt nya möbler till storarummet och sen va dom i fullgång och målade om. så i morgon ska jag nog ta en runda dit och se hur det blivit.
efter maxi körde vi hem till familjen S igen där dom andra började spela poker. alla satt och snackade och hade mysigt. sen körde vi hem till vero där det blev film och massa onyttigheter.
och precis körde jag hem. när jag kom hem såg jag att jag hade fått ett värmande mejl på facebook och känslig som jag är kom där en liten tår. =( men det betydde mycket.
känner mig varm och febrig men har verkligen inte tid att va mer sjuk nu så i morgon blir det åter igen jobb.
ska dock va och kolla mitt blod klockan 10 i morgon sen därefter hem och fixa mig inför jobb. sen börjar jag klockan 14.
så nu är det dags igen för en vecka full med jobb. och på fredag är det firmafest.
nu ska jag hoppa i säng. sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0