30 oktober

nu äntligen är jag klar. det där med kläder har jag inte haft speciellt svårt för innan men idag då jävlar. men det blev en väldigt enkel outfit idag, jenas, tubtop och en kofta. jag pallar helt enkelt inte. och i bowlinghallarna är det endå så mörkt haha.
nu ska jag iaf köra till robin sen kommer dom andra dit så ska väl grabbarna ta en öl eller två. själv ska man va nykter eftersom i morgon kommer det bli mer alkohol än vad som är bra för mig. jaa mamma för det kommer det. 
det roliga är att jag absolut inte är en Törringe-människa. men det är evelina mfl som har övertalat mig att följa med och sen samma sak gäller robin. han är heller ingen sån människa. men i morgon då jävlar ska vi vara sånna människor så det räcker och blir över. ser framemot det grabbar ;) 
nä nu måste jag gå. vi hörs väl på söndag om jag inte är för bakis för att skriva ha en trevlig helg. 

ps, grattis älsklingsnelson  på födelsedagen i morgon. om jag glömmer bort att ringa och sjunga för dig. (L)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas du får en hel kul helg Nadja. Det är du värd efter allt arbetande. Älskar dig min fina tös.

2009-10-31 @ 02:28:32
Postat av: nadja

tack mammi! helgen va underbar och den blev bättre när jag fick träffa dig och pappa med =) älskar dig med

2009-11-01 @ 23:53:59
URL: http://nadjaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0