3 oktober

vädret verkar inte bli ett dugg bättre. dock va det skönt att krypa ner i ett varmt bad med massor av bubblor. därefter körde jag till familjen seremeti's hus och lämnade en dvd dom jag hyrde på jobb i måndags. snacka om feta förseningsavgifter. vero skulle lämna den till mig. tänkte bara åka dit där snabbt och pussa på mina små hjärtan och sen köra för jag såg verkligen ut som döden. inget smink och halvluffiga kläder. men sen bjöds det på Te osv. känns skönt att träffa dem igen eftersom det va en hel vecka sen sist. det bästa va när veros mamma tog mig åt sidan och sa massa fina ord till mig och kramade mig länge länge. sånt betyder. efter mycket snack så skulle vero iväg och jobba så då körde jag hem. nu är jag hemma och är så yr och mår så illa att jag inte vet var jag ska ta vägen. så det blir huvudhopp ner i sängen nu under massa täcken och kuddar. hoppas på några timmars sömn sen ska jag nog till vero ikväll och mysa, om jag mår bättre.
och i morgon är både jag och vero lediga så då ska vi ha en mysdag tillsammans hela dagen och bara pyssla om varnadra. för qasim har lovat att vara barnpassare. och jag ser fram emot morgon dagen.
nu ska jag sova.


no words. give me a sign.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0