3 oktober, en förfärlig dag med massa regn

kvällen igår blev perfekt. först va det lite snack med folk på msn innan evelina ringde och sa att linda och hon snart va här, så vi bestämde att vi skulle ses på hemmakväll. ut och skrapa rutorna eftersom det hade blivit frost på dem. sen körde jag till hemmakväll där vi hyrde film och handlade massa onyttigheter sen körde vi hem till mig. fick mycket beröm för min lägenhet och det är ju alltid kul att höra :D sen börjdae vi se filmen, som utgav sig för att vara en skräckfilm. in my ass. skit kass va den och jag fattade inte ett smack så vi pratade oss igenom största delen. vid 1 begav linda sig hemmåt och jag och eve fortsatte snacka. sen lite över 2 somnade vi. hahahaha sen händer det roligaste,
jag drömmer och säger högt till eve: AKKKKKTAAAA så inte dem trillar ner (och pekar ut i köket)
evelina: vaaa:S!? 
jag: AKTAAAA så inte barnen rammlar ner.
Evelina: HAHAHa va fan snackar du om?!
jag: HAHAHAHA oj jag drömde visst (dööör av skratt) va nu tyst och somna om.

hahaha helt sjuk i huvudet. iaf i morse vaknade jag av evelina klockan 9. 9:O vilken människa i denna vida värld vaknar 9. helt sick. så vi låg och snackade och skrattade åt mitt utfall inatt haha.
sen vid halv 11 bestämde vi oss för att sticka och handla bullar i stormen. helt sjukt vilken hemsk dag. oväder gånger hundra fan. så det va på med vinter jacka och uggisar. sen åkte vi hem till mig och käkade och slöade. sen fick vi en ny kick och åkte till valen. handlade min outfit som jag ska ha på firma festen på fredag, dock ser jag det som en födelsedagspresent till mig själv. Tack så mkt:D sen körde jag evleina till bussen och nu är jag hemma. blir en slöö dag idag oxå. ska strax ta ett varmt bad.
har igentligen inga direkta planer inför kvällen så antingen blir det, hem till vero och mysa, fru kommer hit, följa med evelina på fest ( som inte kommer hända eftersom jag inte är helt kry än) eller åka till mamma och pappa.
vi får helt enkelt se vad kvällen och dagen har att erbjuda. =)

ps, jag känner på mig att firmafesten på fredag kommer bli galet rolig och jag är taggad som fan. har dragit dit massa av mina vänner till etage dit vi ska efter vi käkat och det kommer bli såå skoj. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0