26 oktober

först av allt vill jag hälsa släkten välkommen till min blogg, eftersom den va det stora samtalsämnet på mormors födelsedag idag. och sen för det andra vill jag be om ursäkt för världens sämsta uppdatering dessa dagar. men som vanligt har jag haft fullt upp.
så för att stilla alla nyfikna små läsares behov så kommer här en liten update!

i fredags va det som sagt jobb 9-18. därefter begav jag mig till evelina där hon och linda va. jag hoppade in i duschen och efter en stund kom beccy och hanna oxå, och även björn. så då började vi dricka.
när klockan närmade sig 8 kom resten av brudarna och krökandet fortsatte. vi lekte lekar och hade allmänt skoj. runt 22  va verkligen hela huset fullt och alla va på G. riktigt skoj hade vi när vi satt och sjöng och hade oss. dock deckade jag och beccy efter vi hade haft lite deep talk men sen när stjärna hade väckt mig va jag verkligen på G igen. kvällen va sjuktligt rolig och efter en massa snack så gick vi och la oss runt 4 men eve, linda och olivia höll igång ett tag till, dock orkade jag inte höra på deras kackel så jag somnade gott.

på lördagen väckte olivia mig klocna 8 och jag körde henne hem, sen åkte jag hem till evelina igen och sov. sen vaknade vi vid tio och gick in till linda och snackade lite. men alla mådde bajs så dom gick o la sig igen så jag gick upp till isabella och kollade film med henne. sen när dom andra vaknat till liv började vi städa o hade oss. och vipps som det va kom robin oxå hahaha. riktigt fula och skabbiga va vi men det sket han i haha. sen när han hade stuckit så fixade vi oss och körde till Mia. där vi töser käkade tacos och sen blev det Party party. dock höll jag mig nyckter den kvällen. men fy fan va ball jag hade. vi va ca 35-40 pers i mias lägenhet så det va döö ball.
när klockan närmade sig lite över 3 packade jag in en lite smålullig stjärna, en robin och en ännu fullare evelina i bilen sen dumpade vi av stjärna sen åkte vi tre hem till evelina och käkade mackor och snackade skit innan vi däckade.

klockan ringde halv 9 på söndagsmorgonen så då hoppade jag upp ur sängen och in i badet sen vidare till jobb. kände mig så sjukt sliten, känns att man börjar bli gammal nu höhöhöhö. efter jobb åkte jag åter igen till evelina där hon och linda befann sig. sen kom robin förbi en stund så det blev lite chill. sen när han stack kom björn oxå så då stack vi till mc donalds och käkade. och runt 2 gick vi och la oss. en riktigt härlig söndag det.

i morse vaknade vi av att björn kom in och väckte oss runt 11. fy fan för dig. så då gick vi upp sen kom annicka och hanna med bullar så då blev det frulle innan jag begav mig till jobb runt 2. dock slutade jag igen vid 19 så det va över skönt. körde till mormor där det va fullt kalas för henne. mysigt att träffa hela tjocka släkten =)
sen runt 22 körde jag med mamma o pappa hem så satt vi och snackade och kollade på de tv programet där sasans bror är med. och för en stund sen kom jag hem.

helt galet underbar helg om jag får säga det själv. evelina ringde för en stund sen, full som vanligt för dom skulle till etage ikväll. jag sket i att följa med för jag börjar 8 i morgon. men jag hoppas dom har ritkigt ball.  hon sa iaf att hon saknade mig och att hon ville att jag skulle komma och sova hos henne ikv. men vi får ta det en annan dag. saknar iaf henne. =(

i morgon är det som sagt jobb 8-14 sen ska jag nog en runda till ikea med sis och kusin. därefter ska jag hem till robin och chilla. och det ser jag framemot.
nä nu kallar min renbäddade säng på mig. så nu ska jag nanna.

hörs väl i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0