22 oktober

så ja då har man färgat håret oxå och nu är det så äckligt mjukt. blää.
dagen har varit underbar. på jobb va det kaos iochmed ombyggnaden och alla målare osv. men vi har fått vår nya disk och den är fin haha. efter jobb åkte jag till min lilla älskling evelina. där va 14 andra brudar så då blev de kakor osv. döö mysigt. sen när mammas pojke började så bänkade vi oss framför tven. sen runt 11 körde jag och evelina hem till mig igen. gud vad jag älskar den tösen. är så glad att vii har tagit upp vårt häng igen. innan va vi alltid och nu är det så igen. underbart.
i morgon är det jobb 9-18 sen ska jag hem till evelina igen så ska i töser förfesta innan dem andra kommer. dock ska jag möta upp sis först för att hämta lite sprit som hon så snäll har handlat till mig.
sen slaggar jag nog hos evelina så ska vi ha en riktigt mysig bakisdag på lördag. me like.
nu kallar sängen.sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0