21 oktober.

hello hello
evelina och jag kom nyss hem. dagen har spenderats med evelina o C/O.
började ju med att jag vaknade alldeles för tidigt för en ledig dag. så pappa kom hit och käkade frulle med mig sen tog jag på mig och körde till evelina. efter ett tag kom björn sen stack vi till coop och handlade, avslutade sedan det med mc donalds. därefter körde vi hem till evelina och började baka. linda kom och joinade oss oxå. sen har vi haft en slappedag och ett tag fick vi ett ryck och lekte kurragömma. hahaha vi är roliga vi.
sen kom fredde med och vid 10 jag och evelina hem en runda till mamma o pappa o hämtade sprit till helgen och mina brev och nu är vi hos mig. wiiie.
och det menas med att jag slipper sova själv i natt. =)
i morgon är det jobb 14-19 sen är det kärringaramys hos evelina med kaffe och kakor. min lilla loppa fyller ju år. sen får vi se hur det slutar. på fredag är det först jobb 10-18 sen är det fest hos evelina igen. wiiiihoo. kommer bli ball. sen har jag fått igenom min önskan om att va ledig på lördag så då ska jag ha en riktig bakis dag. me like.
nä nu ska jag och evelina "plugga" lite. ha det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0