20 oktober

hello hello!
ursäkta för mitt korta inlägg igår och min extremt dåliga uppdatering dem senaste dagarna. iaf efter jag skrivit blogg igår så blev det verkligen sängen direkt. dock va jag så arg och irriterad att jag kokade hahaha. men allt blev bättre när mamma ringde för hon hade läst min blogg och blivit lite orolig men efter samtalet med henne känndes allt bättre, som vanligt.
har iaf kommit hem från jobb nyss. jobbade 8-14 helt okej dag men mycket att göra. så nu tänkte jag slänga mig framför pearl harbor (som för övrigt är en av mina favvis filmer) och därefter lägga mig i ett varmt bad  om jag hinner dvs. just det, jag tog en runda ner om tvättstugan efter jobb och utforskade den. har bokat två tvätt tider och självklart va den inte ledig i morgon när jag är det, så det fick bli tvätt tid mellan 07.00-14 på torsdag. hinner nog slänga in en eller två maskiner tvätt innan jag ska jobba.

helgen för övrig har varit underbar. har iförsig jobbat fredag, lördag och söndag som vanligt. men trots det har helgen varit full med fest, kärlek, bakfylla, evelina, mamma&pappa, övernattning hos M&P, träffat sis en runda & träffat gammla vänner från förr. och det sjuka är att jag har hunnit med allt detta fast jag jobbat varje dag 10-19. är man inte grym då? joo för det är man
som sagt är jag ledig i morgon, på torsdag är det jobb 14-19 (igentligen 22 men maggi tar mina 3 sista timmar) och efter jobb ska jag hem till evelina och pussa på henne eftersom hon fyller år och där blir oxå en liten tjejkväll wiiie, på fredag jobbar jag 9-15 tror jag och sen på kvällen blir det utgång (LÖNEN KOMMER WIIIIE) för att just fira evelina, lördag har jag hoppats på att få va ledig för jag hade tänkt att ha en riktig bakisdag då men man vet aldrig annars jobbar jag 10-19. och sen söndag är det jobb igen 10-19.

det sköna är att mitt vanliga pass börjar nu igen så nu är det goodbye med 10 timmars pass var och varannan dag. gillar dock inte att jag måste va med på inventeringen nästa lördag. blää.
nä nu måste jag gå så jag hinner med allt jag hade tänkt att göra. ha det

Kommentarer
Postat av: Evelina

jag saknar dig med :'( <3

2009-10-20 @ 23:26:37
URL: http://nilssonevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0