2 oktober

idag är det nog en god dag, det känns så iaf. vaknade i morse av att vero ringde, mysigt sätt att vakna på när man hör sin lilla ängels röst. en stund efter det ringde jonas, min chef från mallorca och undrade hur det va med mig. då blev jag en aning förvirrad faktiskt. men kul att han bryr sig. efter jag duschat av mig och fixat lite saker så fick jag tre sms av olika personer som frågade hur det va med mig. och bara en stund efter det ringer johan, butikschefen från jobb och undrar hur jag mår idag. 
det värmer på ett sånt skönt sätt när det är folk som bryr sig. sånna människor som man inte visst att dom brydde sig, verkligen bryr sig. 
så idag är nog en god dag trots allt. fast jag inte känner mig så mycket bättre så är den nog bra. dock känns det konstig att ligga hemma och kolla på the notebook (för 23 ggn) när jag vet att jag ska jobba. och att jag inte kommer jobba förrän på måndag känns ännu mer skummt. eftersom människorna på jobb insisterade på att jag skulle vara hemma imorgon också och sen är jag ledig på söndag. så på måndag är det jobb nästa gång. 
fast andra sidan kan det vara bra att vila upp sig. jag är ju inte alldeles för bortskämd med att få vara ledig och ta hand om mig själv. 
så nu ska jag tappa upp ett varmt skönt bad (som förövrig känns jobbigt att göra eftersom förra gången jag badade va något speciellt) sätta inpackning i mitt hår, ansiktsmask och bara ha det mys. 
ikväll kommer evelina och det ser jag frammemot.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0