15 oktober

som sagt va dagen igår helt perfekt för att just va en "ledig dag". började med att jag vaknade upp med evelina sen lämnade jag henne och åkte till mammi. så käkade vi lunch och jag fick massage. å sjukt underbart.
därefter körde jag hem, snackade lite snabbt med vero och därefter började jag baka. haha. men jag insåg snabbt att jag inte hade allt hemma så jag promenderade till affären. därefter va det hem igen och fortsätta med bakandet och sen städa av lite snabbt, med kvasten. japp min damsugare är sönder.
sen tog jag ett snabbt bad och efter det gick jag och mötte robin.
sen blev det snack o annat trevligt hela kvällen, dock vägrade han äta med mig för han inte va hungrig. hahaha.
sen runt 23 kom evelina och joinade oss och efter en stund stack robin. mycket trevlig kväll om jag får säga det själv =)
jag vet att jag alltid säger att det tar emot att gå upp men idag va det hemskare än hemskast. hade helt underbar dröm och när klockan ringde sov jag vidare lite till sen va jag verkligen tvungen att ta mig upp. dock låg evelina kvar och sussade så sött.
när jag väl va påväg till jobb så va det köer osv eftersom dom håller på att bygga om men jag hann precis stämpla in mig 09.00 (Y) och verkligen alla stressade mig, och jag stressade florim för han skulle ge mig nycklarna till service hörnan. höhöhö.
iaf dagen har flytit på och än en gång har jag läst alla roliga tidningar. dock har jag smsat med evelina och robin hela dagen så lite tidsfördrift har det endå varit.
flur kom oxå in så vi satt och käkade lunch tsm sen efter 1½ timme stack han och jag återgick till mina tidningar.
när klockan slog 19 va ingen gladare än mig så jag körde snabbt till min gamla lägenhet och kollade läget och nu är jag hemma. ikväll kommer nog bigsis förbi och evelina ska sova hemma =( blää
så det blir en ensam natt i natt.
dock börjar jag inte förrän 13 i morgon och det menas med sovmorgon wiiie.
sen är det jobb 10-19 både lördag och söndag, sen på lördag ska jag hem till evelina och partaja sen slaggar jag nog där och på måndag jobbar jag oxå till 19 och på tisdag har florim (eller jocke) tagit mitt pass eftersom jag ska ha några nissar här som ska byta fönster och fixa o ha sig. så då är jag "ledig" och likaså på onsdag
så än en gång får jag trevlig besök på kvällskvisten dock med mat denna gång hahaha.

nä nu ska jag slänga mig framför tven. ha det.

Kommentarer
Postat av: Evelina

haha jasså där ser man ;) du e bäst älskar dig <3

2009-10-15 @ 20:42:46
URL: http://nilssonevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0