14 oktober

god morgon mina sköna.
har haft så många sjuka drömmar i natt, helt sick eftersom jag aldrig drömmer.
iaf vaknade vid 9 och va så kissig så jag gick på toa sen somnade jag gott igen. för en stund sen ringde evelinas mobil så vi vaknade och det första hon säger är: va fan hände med mitt hår i natt? HAHAHAHA hon hade planerat att det skulle va helt fint men det blev katastrof MOHAHAHAHA så nu har tönten duschat igen och nu går hon runt och sjunger och dansar hahaha. jag älsakr det. fast hon är skit ful när hon gör det.
nä nu blir det frulle sen ska jag va hos mamma om en timme för massage. wiiie
sen hem och städa tänkte jag.
hörs sen mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0