14 oktober och nymasserad. kan inte bli bättre

kom hem för en stund sen från mamma. underbart skönt med massage och eftersom jag har ont överallt och är mega stel så somnar jag alltid för att inte känna smärta. älskar att få massage. det är inte alla som har en massör till mamma inte.
iaf när jag kom hem va här helt tomt, ingen evelina =(
men det luktar dock evelina i hela lägenheten. haha. saknar henne redan. buuuh men vi kommer ju ses på lördag om inget annat, sen kommer hon inte nanna här så mycket nu dom två följande veckorna eftersom hennes föräldrar ska på semester och hon ska passa deras hus. =( så jag tänkte att om inte hon kommer hit så får jag väl komma till henne så är det med det.
nu täänkte jag städa undan och fixa lite bland annat så ska jag baka. har blivit sjukt baksugen alltid. sen ska jag lägga mig i ett skönt bad och bara njuta. =)
hörs kanske senare annars hörs vi ikväll.

Kommentarer
Postat av: Evelina

haha va ? luktar? pussssssss <3

2009-10-14 @ 16:17:58
URL: http://nilssonevelina.blogg.se/
Postat av: nadja

haha ja du luktar så gott. med din perfym och så. hahaha.

2009-10-14 @ 16:29:12
URL: http://nadjaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0