12 oktober

hej mina kära vänner!
dagen idag började med att klockan ringde kvart i 8. va inte alls sugen på att gå upp när jag såg att evelina låg kvar i sängen. men in i duschen och iväg till jobb. och där va verkligne allt klydd. hela förmiddagen va bara förjävlig men jag fixade allt till slut. duktig som jag är.
sen när florim började höll han mig lite sällskap och sen när vero kom vid 5 så gjorde hon det samma. =) underbart. så efter 10 timmars jobb åkte jag hem och då möttes jag av en glad evelina och en super fint städad lägenhet och mat på bordet. kan det bli bättre?
riktigt underbart. hon är söt hon min lilla älskling.
btw har evelina tagit upp det där med blogg igen så besök henne gärna, nilssonevelina.blogg.se 
nä nu är det mys i soffan ha det!



sååå småå. aaaw



hur känns det att ständigt leva i oro och svek?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0