11 oktober.

efter fotbollen igår så  gick jag o la mig dock vaknade jag vid 3 när pappa och thomas kom för att jag hade somnat om när dom ringde hahaha. så jag körde dom hem sen gick jag hem och sov vidare. va riktigt trött när klockan ringde i morse men sånt är livet. jobb va lite roligare idag eftersom jag snodde delins plinga så när kunderna kom plingade dom på plingan så rusade jag dit. sen den sista timmen hjälpte jag vicktor med "hål i hyllan" mkt trevligt. har jobbat hela dagen med vero och maggi så bättre än så blir det inte.
när jag slutat handlade jag lite sen körde jag christel hem och när jag kom hem va älsklings evelina här så nu har vi myspys. i morgon jobbar jag mellan 9-19. usch fy. sen ska jag hem till eve som kommer befinna sig här medans jag jobbar. wiiie. sen på tisdag jobbar jag 8-14 och sen är det mys igen med eve tror jag sen på onsdag är jag ledig och på kvällen får jag besök. wiiiiiiie.
sen tosdag, fredag, lördag och söndag är det jobb igen. denna veckan jobbar jag 50 timmar så kommer nog va rätt död sen. och veckan efter det är det oxå en vecka full med jobb dvs 50 timmar då oxå. sen börjar mitt schema som vanligt och det är skönt.
nu ska jag va social. haaj


Kommentarer
Postat av: EVE

du e duktig hjärtat. saknar dig sitter här helt själv men jag ska göra en lite överraskning :D älskar dig<3<3

2009-10-12 @ 12:56:16
URL: http://nilssonevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0