10 oktober och bakis som fan

kvällen igår går inte att beskriva med ord, helt sinnes.
börjar med att jag kommer hem från valen skit sent så jag stressar som fan och vero ringer och stressare mig ännu mer. runt 5 åker jag till henne oich sen kör vi och parkerar på valen och vandrar hem till sanne. där började vi förfesta (alltså va det redan där det gick snett) sen vid halv 8 körde vi till centiliter och gram för käk.
satte mig bredvid världens bästa fredrik som va helt underbar denna kväll. japp vi fick tre rättersmiddag och en jävla massa sprit. självklart va allt gratis så redan här gick det snett för dom flesta. HAHAHA
vi kom iaf inte där ifrån förän sent ca 12 så vero åkte hem. =( för hon skulle öppna idag. och vad tror ni nadja gör? hon följer med grabbarna till etage. jahapp. väl inne på etage hade vi fått fribiljetter så det va bara att gå in genom vip kön. det kallar jag lyx.
väl där inne beställe jag och florim varsin drink, men min drink fick ett olyckligt slut då fredrik välte ut den efter jag hade druckit halva. men gullig som han är köpte han en ny till mig och när där va halva kvar av den så välter florim ut den(Y) iaf kvällen spann på och vi hade skit ball. första delen av kvällen spenderade jag på dansgolvet med johan och florim. och blev upptvingad på en scen av dom ett x antal ggr. mitten delen av kvällen spenderade jag med fredde på det andra dansgolvet och även johan och jocke. shohoo vad det gick. =)
sista delen av kvällen hookade jag upp med robin som jag stod och snacka med och drack med till jag upptäckte att klockan närmade sig 4. not good not good.
letade efter florim och vi bestämde oss för att dra så det gjorde vi. hans underbara mamma kom och hämtade oss.
så i natt har jag sovit (försökt sova) i 3 timmar. klockan 8 promenderade jag till valen för att hämta bilen. och om 1½ timme börjar jag jobba. känns inte speciellt lyckat eftersom jag är bakis som en gnu. dagar som denna hade jag verkligen velat sjuka mig, men eftersom dom två andra inte kan jobba pga semester osv så får jag jobba själv. jobbar ju BARA till 19 ikv. DÖDA MIG.
nu måste jag göra mig klar. kan tippa på att lill-jocke, florim & johan inte mår så bra idag HAHAHAHAH 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0