Vila ifrid älskade vän

idag blev det klart, David åtalas för mordet på vår älskade Lottie. både jobbigt och skönt. skönt för Lotties skull att den som tog hennes liv ifrån henne äntligen blir dömd men sen är det jobbigt eftersom jag känner den personen som döms för mordet. men sen är det inte merän rätt om det nu va han eftersom lottie va en sån fin och underbar människa. jag har kommit på mig själv att jag inte riktigt förstått än att hon är borta, när jag snackar med hennes lilla syster så måste jag hejda mig för att inte få ut: men hälsa lottie, ge henne en stor kram från mig.
det är sjukt men jag hoppas lottie vilar i frid och att alla i hennes familj får det lugnt och skönt nu. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0