update again!

hejhej hemskt mkt hej!
har ingen orkt till att skriva blogg nu förtiden. så idag passar jag på nu när jag är på jobb!
dagarna springer i väg. på fredag har jag jobbat 10 dagar i streck. jag behöver ledighet!
i tisdags jobbade jag och efter det hade jag tvätttid. när jag precis tvättat klart kom linda så då hyrde vi film, den nya med beyonce. väldigt sjuk film men bra endå. båda två va så arga att va övervägde att stänga av filmen ett X antal ggr. haha, sen bakade jag muffins och sen blev det DH och efter det körde linkan hem och jag nannade gott =)

i går va det jobb 9-14 jobbade för jess. efter det hämtade jag linda så körde vi till vellinge och gick ut med hennes hund och jag hämtade ett paket på poseten sen körde vi till mamma och bytte bilar sen hem till mig där sambon väntade. hämtade upp henne sen blev det valen. hittade outfit till lördag och sen handlade jag smink och sånt som håller på att ta slut. därefter käkade vi pizza sen begav vi oss hem till mig där jag färgade håret och duschade sen bar det av mot stan och New moon på bio! jag gillar inte dessa filmer men det funkade, dock somnade jag två ggr men det räknas inte. sen körde jag linda hem och jag och evelina fortsatte hem till mig för att nanna. en helt underbar dag med  mina suggor!

i morse vaknade jag vid 10. kunde icke sova mer så jag satte mig  och betalade räkningar. helt sjukt att dom ska ha 600:- för mina besök på akuten. dom borde skämmas. tråkigt när lönen bara flyger iväg =( buuuh.
sen åkte evelina till skolan  och jag bakade lussebullar. mummsfilibabba.
sen va det jobb 14-22 slutar i servicehörnan om 20 minuter sen har jag rast i en halvtimme och därefter är det kassan 19.30-22.
efter jag slutat idag ska jag hem till linda och hämta några saker sen blir det hem och sängen direkt.
i morgon är det jobb 07.30-15.00 (menas med att jag behöver gå upp 06.15) sen efter jobb blir det färden hem till mamma o pappa direkt för sen blir det förfest där innan vi ska till danne stråhed på julbord. ser verkligen framemot det!
sen lördag är det törringe och söndag ska jag va bakis.
nu ska jag bege mig ha det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0