natti natti

såja då va vi hemma igen, mamma kom och hämtade oss sen körde vi och lämnade linda. och efter det hämtade vi min bil och vidare till pizzerian. sen hem till evelina och grattade leffe och så sen körde vi till pappa och käkade och gav presenten sen blev det en liten fika efter det och nu är vi hemma igen.
i morgon ska jag iväg klockan 9 sen börjar evelina 10 och efter jag har varit iväg ska jag nog hem och sova en stund sen är det jobb 10-19 men gissar på att jag kommer stanna över ett tag eftersom fredde ska jobba. så vi kommer väl stå och snacka massa skit sen hämtar jag väl upp evelina på hem vägen för hon slutar 22.
myyyyys. nu har hon släkt ner allt, och ligger och sjunger på man in the mirror. =) så nu ska vi nanna. hörs i morgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0