Lussebak

JOOOONES, JOOONES DOCTOR JONES.
jaapp den låten lyssnar vi på nu hahaha!
dagen idag har varit riktigt skön. har tvättat, städat och allt annat som hör till en riktig hemma dag!
när evelina slutade hämtade jag henne sen körde vi till Maxi och handlade. sen hem och där kom linda gående. så vi gick hem och käkade kyckling och potatissallad. mumma. samtidigt kollade vi på Johan Falk nr 4 därefter körde vi och lämnade den och in om Tessan på sallongen och sa hej sen till mig igen och när vi kom hem upptäkte vi att vi inte hade mjöl DOOOOH! så på med pjucken och ner till Lidel. sen vandrade vi hem igen. har satt det på jäsning nu så snart ska vi börja baka. jag ska iaf ner nu och tömma torktummlaren.
döö mysigt.
i morgon är det jobb  14-22, fredag 14-22, lördag och söndag 10-19 efter jobb på tisdag ska jag till pappa och pussa på honom för det är farsdaf. sen på tisdag ska jag och min sambo på Gåsamiddag hos sis. Niiiice.

och på söndag nästa vecka ska jag och lillsis ha födelsedags kalas. ^^ ska bli trevligt.
nä nu ska jag gå och va social med dom töntarna. ha det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0