helgen i korthet

hejhopp!
nu är snart denna söndagen och veckan slut!
helgen har varit helt fantastisk. i fredags va det ju bowling med Robin och hans vänner. vi va verkligen 14 st som bowlade. och i mitt "lag" va det jag, robin, kronvall och patricia. jag sög som vanligt och robin vann alla ggr. men kul hade vi iaf. efter bowlingen gick vi till en pub och lyssnade på en av robins kompisars kusin som sjöng och spelade gitarr, döö mysigt. sen runt 2 körde jag jens och hans flickvän till vellinge och sen körde jag hem och nanna. sjukt mysig kväll. =)

på lördagen vaknade jag tidigt pga klockan ringde. så det va bara att upp och hoppa och leta fram kläder inför kvällen. sen duscha osv. sen va det jobb 10-19 dryg dag men vero kom in till mig och snackade lite så det va kul med lite underhållning haha. efter jobb bytte jag om sen körde jag till vellinge och hämtade upp mina partyprinsessor evelina, hanna och linda. sen körde vi till hampus hansson där det va förfest. riktigt skoj hade vi. =) och jag och evelina hade lite deeptalk och fy vad jag älskar dig. aldrig igen ska vi låta någon komma emellan oss och förstöra. aldrig. för det är inte värt det. sen runt 11 blev vi hämtade så då bar det av mot törringe.
och ja jävlar vad jag och evelina svingade loss hade galet roligt. sen kom robin och dom oxå och det är lika skoj som alltid. så då buggade vi loss lite =) underbara hjärtan har jag. nästan för bra för att vara sant.
sen när dom stängde åkte jag och robin hem till hans föräldrar och nannade där. efter vi haft lite deeptalk. haha. usch va vi va djupa. men det va spännande.

i morse vaknade vi en gång runt 11. sen somnade vi om och vaknade runt 14 och sen tillslut gick vi upp 15.30 HAHAHA riktigt lata men det va döö mysigt att bara ligga kvar och bara sega. så då kom evelina så körde robin henne och mig till hampus så hämtade vi min bil och därefter bar det av mot vellinge där vi hämtade upp hanna och sen släppte jag dom på deras jobb innan jag körde vidare hem till mamma och pappa.
och här är jag nu. helt sliten. har förövrigt världensbästa föräldrar som stöttar mig i ALLT. det gör ont så mycket jag älskar dom.
så efter ett långt snack med mamma och pappa så känns allt bättre när det gäller allt. det är verkligen skrämmande hur bra allt går för mig nu. helt sjukt. men på något vis älskar jag verkligen det.
iaf ska snart hoppa i badet sen blir det middag och runt 10 ska jag hämta evelina på jobb så ska vi till mig. har fått tillbaka min sambo nu igen =) i like it!
i morgon är det en ny vecka och den är verkligen hemsk jobbar som aldrig förr. så jag hoppas att jag kan fixa lite tid för mina nära och kära oxå. =)

nä nu ska jag lämna datorn. ha en bra söndagskväll !

Kommentarer
Postat av: André

ursäkta, jag vann en runda.. missade du det? =)

2009-11-01 @ 18:33:26
URL: http://kroniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0