god middag

hej.
korven igår va god dock somnade vi till filmen. =( så vi ska se den idag istället.
vi vaknade halv 12, har haft mardrömmar om den jävla nålen dom stack i mig igår. har aldrig tyckt att nålar och sånt varit obehagligt innan eftersom jag tog stick i fingret rätt många gånger när jag va liten men att ha en sån sak i armväcket skrämde mig. har iaf drömt en massa om det i natt! blää.
har nyss lämnat evelina i skolan och varit på öb och handlat tvättmedel för i dag har jag tvätttid klockan 2.
har även rensat bland mina strumpor så idag tänkte jag ta en dag här hemma och fixa med kläder och allt annat. tänkte göra fint till evelina kommer hem. har sagt det innan och jag säger det igen, jag älskar att hon bor här med mig. det är skit härligt.=) man behöver lixom aldrig vara själv och sen när hon inte är här saknar man henne som attan. men som tur är hon hemma igen om 3 timmar så då ska jag hämta henne sen ska vi handla lite mat, frukt och grönsaker och sånt. sen ikväll blir det väl någon maträtt med kyckling i eftersom jag har 4 oöppnade paket och en öppnad paket kyckling i frysen. 
nä nu tänkte jag fortsätta med gadrobstädningen så att evelina kan ha en liten låda där för just nu "lever" hon ur påsar hahaha. 
men hörs sen 

Kommentarer
Postat av: eve

ÄLSKAR DIG DU E BÄST UTAN TVEKAN <3<3

2009-11-04 @ 20:51:41
URL: http://nilssonevelina.blogg.se/
Postat av: nadja

i love you 2 my love

2009-11-04 @ 22:26:35
URL: http://nadjaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0