8 november

hej!
gårdagen igår bestod av att jag linkan och evelina gjorde vid oss, körde till evelina så hon fick hämta sin sprit sen hem till linda så hon fick byta om osv. sen körde vi till mia där beccy oxå va. små  drack lite sen kom tina oxå och då åkte vi till stjärna där exakt alla va. kul att träffa hela deras släkt eftersom han är kusin med robin så fick man träffa hela hans släkt med. sen stannade jag och linda kvar där tsm med några andra medans evelina och vissa andra stack vidare. så va det gitarr spelande och sjungade och allmänt trevligt. när klockan slog 3 kom storestjärna så packade vi alla in oss i hans bil och åkte hem till honom. där fortsatte vissa att dricka och vissa gjorde annat. sen runt halv 6 kom taxin och hämtade mig evelina och linda så då åkte vi hem till mig. någon hade tagit evelinas mobil och plånbok och hennes sprit. känns rätt onödigt och det är verkligen inte okej.
väl hemma blev det lite snack sen nannade vi gott. dock har folk smsat och ringt hela morgonen så det va inte så skoj. sen vaknade vi och snackade lite till sen somnade evelina och linda om så då städade jag lägenheten sen promenderade jag till Entré och handlade bullar, clementiner och lite annat. skönt att rensa tankarna. mycket som cirkulerar i mitt lilla huvud för tillfället men det löser sig.
nu är töntarna vakna igen så nu käkar dom.
ska väl hämta min bil sen och köra ut till pappa och pussa på honom och resten av familjen. för det är ju trots allt farsdag! =)
nä nu ska jag nog bada. hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0