7 november

hallå Grabbar!
i natt kunde jag absolut inte somna. låg och sjöng och tänkte en massa. saknade att ha evelinas fula ansikte brevid mig haha =( och inte blev saken bättre när jag sov så gott och fick ett sms av fulingen typ kvart i 7. men jag somnade om och vaknade 8. sov lite till sen gick jag upp och klädde på mig och slängde i mig en torr macka. sen kom pappa runt halv 9. väl inne hos ögondoktorn gick allt snabbt. tog ca 1½ timme. dom hittade inget fel merrän att jag bara ser 20% av vad man ska se. så 80 % går jag miste om. rätt sjukt eftersom jag trodde jag hade något bra syn. så dom sa till mig att från och med nu ska jag bära glasögon alltid. NOOOOOG. noppnopp så funkar det inte. kan verkligen inte ha glajjor på mig för jag trivs inget vidare med det. så jag antar att det där med linser får jag väl skärpa mig med.
efter det åkte jag och pappa till biltema. sen hem till dom och fikade. och snackade en massa. sen kollade vi igenom alla bilder, förhören och förundersökningarna angående Lottie. fy fan va hemskt säger jag bara. så några tårar föll. dock läste vi inte allt eftersom det är på över 800 sidor sammanlagt. så min hjärna gick verkligen på högvarv, för jag kan inte förstå hur någon kan göra så och jag förstår absolut inte hur dem har lyckats. dock har jag fått lite obehagliga tankar som jag hoppas inte stämmer. usch.
sen vid 2 åkte jag hem till lägenheten och där hittade jag två luffare, evelina och linda. dom sov. så jag väckte dom sen somnade jag en stund.
nu har dom nyss handlat mat så nu ska vi käka. får se vad kvällen har att erbjuda. ha det bra.

Kommentarer
Postat av: eve

ASSSÅ DU E ELAK MOT MEJ, VAD HAR JAG GJORT DIG HELT SERIÖST ? NU SKA DU FÅ LITE PISK UTAV MEEEEEEEEEEJ:D

2009-11-07 @ 16:25:55
URL: http://nilssonevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0