6 november

dagen idag har bestått av väntande. har blivit skickad till den ena akuten från den andra och däremellan massa rum. slutade med att klockan halv 6 fick jag en remiss till ögonläkaren så dit ska jag i morgon. när vi kom hem skulle vi laga mat men då gick självklart säkringarna så jag fick ringa Vice värden så fick han komma och fixa det. när vi precis hade tuggat upp och diskat undan kom Clas och robin. så då blev det kortspel och idol. japp vi har spelat kort fram tills nyss. jag kom tvåa en gång och trea en, men det viktigaste av allt va att jag vann över robin båda ggr. det gillas =) nu precis gick dom. så nu är jag ensam. evelina ska jobba i morgon klockan 7 så hon slaggar hos linkan ikväll så i morgon efter jag har varit hos ögonläkaren ska jag möta upp evelina och linda igen. förövrigt har jag blivit sjukskriven hela helgen (Y) så nu får vi se vad som händer i morgon och på söndag. i morgon kommer pappa och hämtar mig halv 9 och på söndag är det farsdag.
kännde att detta inlägg inte va speciellt sammanhållande eller roligt så nu säger jag god natt.

tack evelina och linda för idag, för att ni har suttit och väntat i alla dessa timmar med mig på akuten. ni är underbara.
och tack till mamma som fixade massa i morse, i love you
och till pappa som kör mig i morgon igen. och tack till alla på jobb som ringer och frågar hur det är med mig och till robin och alla andra som verkligen bryr sig.
ni är underbara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0