5 oktober

god kväll mina kära!
nu har jag och mina brudar nyss kollat på film. döö mysigt.
dagen började med att vi käkade frulle framför filmen Flyga drake. sen pussade jag evelina hejdå och körde till jobb. väl på jobb va mitt öga inte alls bra så jag har haft glajjor hela dagen men det har inte gjort saken bättre. så söta maggie kom och tog mina tre sista timmar, 19-22. så jag körde till Södra Åkarp där evelina passade barn sen körde vi och hämtade Linda sen handlade vi mat och sen blev det film. alla tre låg under mitt täcke på typ halva soffan. riktigt mysigt. nu sitter dem idioterna och sjunger barnvisor fast dom kan inte ens hälften av alla. hahaha. men dom är söta dom. 
nu snart ska vi nanna sen i morgon ska mamma ringa och kolla om jag kan få tid hos ögonläkaren så jag hoppas på det. dock missar jag jobb men det finns ingenting att göra. 
nu ska vi nanna. 
sov gott!  

Kommentarer
Postat av: eve

VADÅ kan hälften ? e du dum ? :@

2009-11-06 @ 13:18:19
URL: http://nilssonevelina.blogg.se/
Postat av: eve

VADÅ kan hälften ? e du dum ? :@

2009-11-06 @ 13:18:24
URL: http://nilssonevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0