3 november

hej mina kära!
natten inatt va nog inte den bästa. har hostat ihjäl mig och sen vaknade jag en gång i natt av att evelina skrattade HAHAHA så skrattade jag åt henne för hon skrattade, ja ni fattar själv. sen somnade jag om.
i morse när klockan ringde halv 7 ville jag inte upp så jag stannade kvar i sängen till kvart i. sen in i duschen och sen la jag mig och sov i 10 minuter till HAHAHA. sen upp och sminka mig sen i väg till jobb va där lagom tid tid 8 då jag började. =)
dagen har varit chill hela dagen har bara flytit på men blev så jävla arg på mig själv när jag missade ta legg på en kund och självklart va det en kontrollant. hello ångest! men detta va första gången som jag utsatts för detta och jag har ju trots allt jobbat där i 2 år. så det är endå bra!
men men när klockna slog sju körde jag hem, bytte och och lämnade lite varor sen iväg mot hemmakväll och lämnade filmen och sen hyrde film nr 4 som jag och evelina ska se ikv. MYYYYYSSSSSIIIIIGT!
japp för det är precis vad vi ska ha. robin kommer inte eftersom dom töntarna ska lämna in sitt stora projekarbete på fredag och dom har inte kommit långt. trodde man hade bättre diceplin när man va 24 och går på högskola Mohahahaha! såå ja. där fick han oxå bara för han har varit kaxig idag. haha.
nä men skämt och sido, vi får helt enkelt ses en annan dag. =)
nu ska jag laga mat och kolla uglybetty och sen på DH innan jag ska köra och hämta älsklingen min.
har förövrigt fixat farsdagspresent idag oxå High Five!
ha en trevlig kväll mina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0