28 november

ett snabbt inägg bara. igår va det jobb 07.30- 15.00 trodde jag skulle vara tröttare men vicktor va jobbig så jag blev pigg rätt snabbt. hade frukost och lunch med honom så det va en chillidill dag. grattis till florim som fyllde 22. haha. vero ropade ut det i högtalaren oxå. glad blev han iaf =) 
sen körde jag hem snabbt för jag hade glömt min pinkod på mobil så jag va tvungen att hämta pukkoden (Y)
sen hem till mamma och pappa och ducha och hade mig. sen va det förkrök sen blev det dannero.
Skrattade så tårarna rann. helt sjuka är dom. vilket gäng. blv iaf 4 rätters middag mumsfilibbabba. och en jävla massa dansande. helt underbar kväll.
jag och pappi aggerade chaffisar så jag körde och hämtade evelina sen oxå, dom hade krökat på sitt håll. saknade faktiskt henne under kvällen =(
sen körde vi hem och nannade gott.

i morse vaknade vi 9 tack vare mamma. så plockade jag undan lite och så i lägenheten.
när mamma o pappa kom körde vi och handlade massa julsaker osv, fick även 2 förtidiga julklappar dvs en damsugare och ett strykjärn. väl behövligt. handlade julskit för över 900 :- INTE BRA.
och nu sover evelina, pappa spikar upp saker, mamma hämtar lillsis och jag ska börja med maten.
ikväll blir det förfest hos beccy sen blir det törringe för hela slanten. Ska bli galet skoj.
måste chappa.


Kommentarer
Postat av: hej

hajhaj po daj. e de chillidilldag idag va. galet va mysigt

2009-12-02 @ 09:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0