23 november

god kväll mina nära och kära och alla andra.
imorse blev det frulle med evelina innan hon stack till skolan och medans hon va i skolan sysselsatte jag mig själv med att ligga i sängen och glo på tv. sen kom det lilla krypet hem igen och då hoppade jag in i duschen och fixade mig. och efter en stund åkte evelina till jobb och jag till mitt jobb.
jobb har gott bra förutom att jag är så trött på alla missförstånd, skitsnack och allt annat trams som finns på jobb. i slutet av dagen orkade jag inte bry mig, tänker inte något sånt trams trycka ner mig inte.
har tillbringat en hel del med vero idag och våra snack behövs faktiskt. =)
när klockan blev 19 stängde jag servicehörnan, handlade en glögg och tog mitt pickochpack och åkte till mamma och pappa. samtalade med familjen lite innnan jag körde till maxi och fixa några ärenden där. därefter tog jag färden till Hemmakväll och hyrde film. sen har jag diskat och plockat undan.
om 20 minuter slutar evelina och då blir det film och glögg mys med henne innan vi ska nanna.
sen är det jobb i morgon 8-14, hämta linda sen har jag tvätttid. ska bli myspys.
nu ska jag käak ngt för min mage skriker efter mat.
hörs i morgon gubbar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0