2 november



hallå hallå!
här sitter jag i min ica tröja. haha har verkligen inte orkat byta om fast jag slutade för 4 timmar sen.
sjukt nog. dagen idag har varit perfekt. jag och min fule sambo har sovit ca 11 timmar inatt.
dock hade ingen av oss hört evelinas larm i morse så hon missade skolan. too bad.
men bra endå eftersom jag slapp åka till polisen själv. höhö.
åkte iaf dit och gjorde en anmälan sen körde jag evelina till västra ingelstad för hon skulle passa ungar.
därefter körde jag till mamma och käkade lunch och vi fixade lite ärenden. tack mammi!
efter det körde jag till jobb och jobbade till 19.
när jag kom hem hade min sambo lagat middag och handlat. ibland får hon till det och är väldigt gullig.
just nu fönar hon håret, tror det är i ett försök till att väcka alla grannar höhö.
hon har iaf tagit hit värsta bagen med kläder och liknande, och det gillas.
iaf efter maten körde vi till hemmakväll och hyrde johan falk nummer 3.
vi har blivit lite beroende av dem filmerna så vi ska väl kolla på 4:an snart oxå hoppas jag.
i morgon blir en lång dag, jobbar mellan 08.00- 19.00 sen kommer nog robin förbi en stund och klockan 22
ska jag hämta sambon på jobb. dööö mysigt. nu ska vi mysa vidare innan det blir sängen. sov gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0