18 november

Idag är det ingen vanlig dag för idag är det lilsis födelsedag hurra hurra hurra!
har ingen bild på dig därför får det bli en på mig ist. höhö hoppas du har haft en bra dag idag. pussinuss


huvudväken jag har förtillfället är inte nådig. dagen idag har varit rörig och en och en annan tår har fallit från mina kinder, och det gubbar va länge sen det hände. olika anledningar men som vanligt löser sig väl allt i slutändan. vädret har inte varit det bästa heller idag och olyckan på motorvägen gjorde inte saken bättre, man fick bara magknip som hette duga.
hur har dagen annars sett ut idag då?
hela förmiddagen fram till 4 har jag tillbringat med evelina dock va vi ifrån varandra i 1½ timme eftersom hon hade skola då sen när hon kom hem hade jag lagat mat. mumsigt.
sen va jag på maxi  med Linda och hennes mamma jessica. därefter åkte vi till linda och käkade urgod mat.
sen körde jag och linkan hem till mig och kollade på Arga snickaren och Greys. döö mysigt. sen stack hon nyss, hoppas hon kommer hem välbehållen.
i morgon är det först fixa bilen med pappsi sen är det jobb 14-22. stängning och det gillas inte.
sen på fredag är det jobb till tre sen ska jag och linkan hooka upp eftersom evelina den pussyn jobbar till 22. sen lördag och söndag är det jobb 10-19 så efter det blir det inget festande med grabbarna inte. kommer ta en lugn helg denna helgen faktiskt. sen på tisdag ska vi nog på bio tror jag, ja och sen är jag inte ledig förrän nästa helg. och då ryktas det om att det är törringe som gäller. ;)
och sen tisdagen den 1 december är det ullared för hela slanten. Grabbarna ska sova här så vi kommer iväg tidigt som fan:D
nä nu ska jag slänga mig i sängen och kolla klart so you think you can dance. =)



me just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0