17 november

det är med bloggande är inte min starka sida nu för tiden. bara för jag har min kära mobil och den stillar mina största behov med Facebook och bloggar dock orkar jag inte blogga från den.
i går va det jobb till 7 sen körde jag sannes dotter sara hem därefter hämtade jag upp evelina så åkte vi till hemmakvälll och hyrde johan falk nr 6 därefter till Casablanca och handlade familjepizza, som vi nästan krängde hela. haha
sen badade vi och därefter deckade jag
i morse va det uppstigning klockan kvart i 7, sen jobb 8-14.15, hämtade linkan sen hem och här befan sig evelina sen käkade vi tacos och spelade kort och nu tar vi det lite lugnt. nice som fan.
nä har inget vettigt att skriva. ha det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0