15 november

hallå gubbar.
helgen har varit underbar. i fredags efter jag lämnat pappa och evelina mötte jag upp linda i Trelleborg, sen körde vi och sola sen till mig där jag duschade och så sen till vellinge och hämtade upp Jenny och hennes kompisar sen tog vi färden mot södra sandby. körde en galet stor omväg men så är det. efter det körde vi hem till mamma och hämtade vin sen tillbaka till Linda där hon oxå började fixa sig sen när klockan närmade sig 9 åkte vi till Tina där det va förfest för fullamuggar. sen körde jag hampus, rufus och Kryll till Västra och sen begav vi oss till Sheakspear där Robin medflera va. hade en mycket trevlig kväll sen åkte jag och evelina hem och nanna hos mig.

på lördag åkte jag och lämnade evelina hemma sen körde jag till mamma där vi började laga mat och baka och hade oss sen meckade jag och pappa bil, och jag damsög även mig. därefter körde jag och hämtade evelina igen sen in om vellinge och hämtade hanna h. därefter körde vi till mig där jag damsög och så sen gjorde vi vid oss och begav oss till bussen för att åka till robin på förfest. Sjukt trevlig förfest och alla blev på lyret. Underbart.
sen runt halv 1 tog jag, linda, evelina och Cleas Taxi till Slagt. sen kom robin och dom oxå dit. =)
väl där inne träffade jag johan. fick mig ett snack med honom och sen när vi stod där och skakade våra rumpor så knackar hussni på min axel. vilken överraskning. sjukt skoj att träffa honom =) så typ hela kvällen satt jag och snackade med honom. =) träffade även massor med människor från min skola. riktigt skoj trots att musiken sög.
när klockan blev lite senare tog vi oss en promenad till max för nattamat. sen följde Robin med mig och Evelina hem till mig. sjukt underbar kväll.

Natten har varit hemsk alla har varit förkylda så vi har avlöst varandra med snarkningar och harklingar. haha.
men jag vaknade runt 11, hann med 6 timmars somn iaf. =) så jag hoppade in i duschen och körde och handlade lite sen åkte jag hem och väckte Robin och Evelina så då blev det frulle och tv-mys.
sen körde jag Evelina och Robin hem och fortsatte färden hem mot mamma och pappa.
sen blev det kalas sen kom Evelina och Robin igen. mys på det.
fick massa fina presenter men det finaste va halsbandet jag fick av Robin. wiiie.
sen körde jag evelina hem för alla va helt trötta och döda efter gårdagen och nu är jag hemma.
ska bara ta det lugnt och kolla på tv.
i morgon kommer evelina på morgonen sen är det jobb 14-19.
nu ska jag gå hoppas att alla haft en trevlig helg för det har jag haft. tack allihopa som har gjort denna helgen till något alldeles speciellt. =)


ps1, Jag har anmält mig till mönstring. funderar starkt på att göra lumpen. men vi får se, kan bli ngt av det där.
ps2. Grattis morfar på 69 års dagen hoppas ni har en sjukt stor och bra fest i Himlen. älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0