12 november

hej grabbar!
nu va man hemma från jobb, känner mig lite nannig i ögonen därav att jag uppdaterar från datorn och inte från mobilen eftersom det går snabbare här.
i morse kom evelina 7 igen men vi somnade om gott. sen vaknade vi lite över 10 så då blev det frulle innan vi fick tummarna loss och fixa till oss hann klockan bli 12. så då stack vi till valen och till telenor där vår kära vän viktor jobbar. tröga som vi är gick vi loss med massa frågor till honom om iphonen och han hjälpte oss med typ alla. så nu känns det som man har läget under kontroll. därefter dumpade jag evelina i skolan sen körde jag hem och duschade, satte i mina linser (kors i taket) och körde till jobb.
väl på jobb blev det lite telefon skryt och jämförelser mellan mig och florim. båda har nya mobiler och enligt mig är ju iphonen bra mkt coolare, men där delades våra menningar eftersom han tycket att hans nokia va bäst. tsss.
sen blev det jobb i Servicehörnan 14-19 kom period vis med folk. ena sekunden va det sååå dött sen i andra sekunden hade jag köer. sjukt nog. men foppa kom in och höll mig sällskap i ca 20 minuter och det uppskattas alltid =) kul att träffa den lilla pajasen. mohhaha därefter blev det rast innan jag började i kassan klockan halv 8. roade mig med att titta på mammas pojkar och va ute på facebook 8-l nörd som man är.
sen körde jag hem, och när jag kom hem såg jag att min älskling har städat, plockat undan och diskat allt. Hur underbar är inte denna männsika? dock va hon inte kvar eftersom hon skulle hem och tvätta. Doooh =(
i morgon kommer eveelina klockan 7, som vanligt sen blir det väl lite frulle med henne därefter börjar hon skolan halv 9 och jag börjar klockan 9. sen är det jobb fram till klockan 14 därefter hem och byta om kanske hämta upp evelina sen hem till pappa och hämta honom och köra honom till stan för dom ska förfesta sen ska dom kolla på konsert därefter till vellinge och lämna evelina på jobb och sen hade jag tänk att åka till linda. jappjapp.
och därefter får vi se var kvällen tar oss.
skönaste är att jag är ledig denna helg. wiiiihooo.
men på lördag ska jag va hos mamma klockan 10 för bakning och matlagning och allmänt mys sen på kvällen ska jag väl hänga med linkan och eve som vanligt sen söndag är det kalas för mig och lilsis. man får ju passa på att snylta sig in på kalaset eftersom jag själv inte haft ngt kalas än. jappjapp.
nä nu ska jag plocka ut linserna, tvätta av sminket och nanna.
hörs i morgon




me and my love. skit ful bild dock men det är den nyaste bilden på mig och evelina.
på fyllan är man inte alltid så snygg som man tror tyvärr =(


Kommentarer
Postat av: evelina

vadå jag tycker att vi e dösnygga ? ::)

2009-11-13 @ 14:32:25
URL: http://nilssonevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0