10 november och en Iphone är införskaffad

morgonen började med att jag och evelina försov oss. eller jag försov mig. hon kunde sova lite längre för hon går ju i skolan här i trelleborg. så klockan 7 gick jag upp, och gjorde vid mig sen orkade jag inte stressa så jag va på jobb 20 minuter för sent. hade helt totalt glömt bort att chefen är hemma från mallorca igen. men när han såg mig kom han fram och kramade mig, hahaha det är inte varje dag man får en kram när man är försenad.
dagen flöt på, jobbade med jessica och vero så bättre kunde det inte bli.
fick stanna över ett tag sen åkte jag hem, bytte om och hämtade upp evelina.
sen stack vi till valen, båda förnyade sina abonomang och både skaffade ny mobil, blev Iphone för oss båda och jag är helnöjd. så nu väntar jag bara på att mitt nummer ska flyttas så jag kan börja att använda bara iphonen.
så nu tänkte jag sitta och pilla lite med den och itunes, inte direkt min favorit sysselsättning men sånt är livet.
efter vi varit där lämnade jag av evelina i vellinge för hon skulle jobba sen fortsatte jag hem till mamma o pappa sen körde vi till sis och svåger på middag.
klockan blev mycket och jag blev trött så det blev ingen robin ikväll =(
och ingen evelina heller för den delen. saknar den lilla råttan redan. men vi ses iaf i morgon för hon ska till trelleborg och fixa håret och jag ska till valen för att hämta papper till mobilen.
sen får vi se vad dagen har att erbjuda. skit skönt att va ledig eftersom jag känner mig mör. och mina ögon har tillbringat alldeles för mkt tid i dåligt ljus idag så dom mår inte 100.
nu ska jag fortsätta nörda mig. hörs i morgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0