1 november

hejhopp! nu är jag hemma har iochförsig varit det en stund men har inte orkat skriva blogg. eller datorn har varit upptagen av evelina.
iaf maten va god hos mamma o pappa och sen somnade jag och lillsis hade gått upp och försökt väcka mig men jag hade inte reagerat så hon hade hämtat mamma så hon kom upp och skakade mig. hur sjukt är inte det? vet inte riktigt vad det är med mig. sen duachade jag och vi kollade på parlamentet innan jag körde och hämtade evelina. snart ska vi nanna sen i morgon är det först en runda till polishuset, sen till mamma och därefter jobb (Y).

måste även rätta till ett litet fel (enligt kronvall) i mitt förra inlägg. tydligen vann han en gång på bowlingen som jag nog råkade missa haha:$

nä ha det bra mina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0