vackert väder

 hej hopp!
eftersom jag har haft fullt upp dem senaste dagarna så har det inte blivit många inlägg.
tänkte därför berätta om dem senaste dagarna.

i fredags kom jag hem från praktiken runt 5. käkade o hade mys med syster fram till 7 då det blev  jobbedags. jobbade till 22 därefter åkte jag, sarah och florim hem här och käkade tacos och kollade på en urkass film som florim hade valt.
 sen stack dom hem och jag nannade gott.

i lördags vaknade jag vid halv 8 av att sis kom för hon hade jobbat natt =) så då blev de frukost innan jag skulle börja jobba klockan 10. jobbet gick bra och jag slutade vid 5. därefter åkte jag hem o hämtade upp sis och nelly sen begav vi oss till vellinge för att hämta upp kusin emilia. sen blev de grillnign hos mamma och pappa, gott va de.
därefter blev de melodifestivalen tills jag deckade.  vid 1 körde vi hem kusin sen  körde vi hem till mig igen. sen vid halv 2 kom svåger men då nannade jag redan
söndags morgon va mys, frukost och trevligt sällskap. därefter jobb mellan 13-19 glassigt pass. =) när jag kom hem hade sis lagat goood mat till oss så då blev de käk och därefter lite mys samt plugg. sen korde sis till jobb och jag återgick till mina skolböcker. sen blev de sängen

måndagsmorgon va lite halv stressig sen bar det va till tandläkaren sjukaste köerna på motorvägen. träffade anders vid tandläkaren och de va trevligt.  kom till skolan runt 9 och därefter hade vi inga lektioner fram till kl halv 2 då vi skrev prov. så det va en rätt chill dag igår. efter skolan blev de stan med sho, akeem och ali. fixade massa inför studenten sen åkte vi o hämtade frus klänning oxå wiiie. sen lämnade jag fru och körde hem.
väl hemma hade sis än en gång lagat god god mat =) så det blev käk innan jobb.
på jobb så skulle florims syster provträna att stänga kassorna så jag gjorde allt möjligt. det va skojigt =)
efter stängning åkte jag hem o kollade film med syster sen färgade vi mitt hår.

idag hade jag massa inställda  lektioner vilket resulterade i en hemma dag med sis och svåger. doch har vi en del saker att fixa under dagen =) wiiie.
men men ska gå nu ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0