ännu en kväll med massa mys

good morgon.
andra natten i lägenheten
och jag sover som en
kung. vaknade 11.50
idag och det händer
aldrig. kvällen igår blev
inte alls som planerat.
hahaha. jag stack ner till
jobb vid 8 för att handla
lampor osv. florim jobbade
och även sarah va där
så helt plötsligt stod alla
vi tre o jobbade och snackade
och hade oss. tio i tio japp, två
timmar senare så gick jag hem
gick och gick körde hem.
sen en stund senare kom sarah
och florim tll mig. så lagade
vi tacos MUMS. och sen gjorde
sara en fruktsallad (får inte
kalla det kaka av florim) med vit
chocklad på som man smälter
i ugnen. mumsfilbabba.
vi hyrde även en film som ingen
av oss gillade så det blev mest bara snack och så istället. det va mys. lite över 1 stack dom och jag gick in o deckade direkt i min säng. i morse vaknade jag, diskade undan allt eftersom jag inte orkade i går. sen gjorde jag frukost och nu sitter jag här o äter den. känner för att jobba idag men mitt jobbpass har redan ngn annan tagit över. så jag får väl njuta av ledigheten. ska hem till mamma o pappa idag och göra min deklaration, verkligen i sista sekunden. men men. sen ska jag damsuga o så i mitt gammla rum så mamma o pappa kan flytta in där.
men men ni får ha en toppen dag idag. heeejdå

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Grattis till första lägenheten gummis... Du får ta lite bilder och lägga ut så man får se hur du har det hemma i kupan... Har ju inte haft möjlighet att komma på besök ju..

krameli-kram

2009-05-03 @ 18:05:11
Postat av: nadja

haha jaa det ska jag göra:d tack så mycket. puss

2009-05-04 @ 18:10:23
URL: http://nadjaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0