underbart

gårdagen va bra mer än underbar.
speciellt eftersom jag umgick med evelina hela dagen och det händer inte varje dag. men skoj hade vi. vid 5 anslöt sig kusinen emilia så fixade vi o  hade oss. eftersom varken jag eller evelina skulle dricka så gick vi inte in för det där med maskerad så mkt. för vi tänkte bara åka dit och säga hej o grattis.
iaf vid halv 8 körde vi till vellinge o hämtade upp kusinen Jimmy och därefter raka vägen till mormor för att hämta upp kusin lina. hos mormor blev vi fotade och allt haha.
blev mc donalds drive in eftersom vi kom på att vi inte käkat ngt.
sen vidare mot lödde där maskeraden ägde rum.
det roligaste var att alla mina barndomskompisar/skolkompisar som jag inte träffat sen 9:an va där så det va galet roligt.
vid halv 2 bestämte vi oss för att åka hem så då lämnade vi av alla kusiner sen körde jag till trelleborg och lämnade av evelina. när jag kom hem deckade jag dirrekt.
i morse vaknade jag 11. ringde mamma o frågade om hon behövde hjälp med att fixa håret, eftersom dom skulle på bröllop och det ville hon.
så jag kastade mig i bilen o åkte dit. det blev  frukost och dusch där.
vid halv 1 körde jag till jobb för att sedan jobba till 19.20.
mycket att göra som vanligt men fick två glada överaskningar. 1, som bara handlar om att jag kasnke slipper "sommarjobba" och går direkt på och får min prövoanställning och då börjar jag veckan efter studenten. hur sjukt är inte det? över glad blev jag iaf. sen den andra roliga saken va att fredrik jobbade. wiiiiie.
bli alltid så glad när jag ser honom. =)
anyway jobbade över lite sen handlade jag lite småsaker.
efter de åkte jag hem o tog ut felicia en runda och därefter blev de mat, wokade grönsaker och grillad kyckling. yammi.
nu hade jag tänkt att slänga mig i soffan och kolla lite tv.
orkar inte träffa ngn för mitt huvud är helt slut. dock ska jag ringa mamma snaart och höra hur bröllopet va=)
men men det va allt för mig. i morgon blir det jobb 14-22
haaajhaaaj



Kommentarer
Postat av: eve

vilken bild :) vem e dem snyggingarna haha ?

2009-05-10 @ 13:47:21
URL: http://nilssonevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0