tisdag

dagen börjar gå mot sitt slut. en helt fantastisk dag med sis förövrigt. hon har blivit lite utav en inneboende hos mig vilket jag gillar till punkt och pricka. många som inte trodde att det skulle gå eftersom vanligt vis bråkar vi efter några timmars vistelse under samma tak. men icke. det är underbart och snart har jag bott själv i 3 veckor. sjukt nog. men jag gillar det.
idag tog vi en runda till stan handlade lite sen blev de grillad kyckling och wookade grönsaker tilll middag, mitt val och de va underbart gott. kvällen har gått åt till att opponera på två uppsatser som vi skulle gjort till i morgon och om jag får säga det själv gick det över förväntat, dock inte ett av mina top 5 saker här i livet att kritisera och framhäva andras brister när dem skriver för jag  är en typisk människa som lägger märke till allt bra folk skriver. men som sagt, det gick.
i morgon blir det skola har bara samhälle och historia så jag börjar 9.10 och slutar 11. helt okej dag.
därefter blir det stan med sis för hon ska handla en extra hårdisk och jag ska följa med som sällskap.
förövrigt har vi hunnit med ett ärende idag som jag är mycket glad och stolt över att vi har tagit tag i. kan inte nämna vad det handlar om eftersom jag vet att personerna i fråga läser min blogg. höhöhöhö.

som sagt så är det snart 3 veckor sen jag flyttade in, tiden går snabbt och jag gillar det bara mer och mer för varje dag. inte för att jag har hunnit med att känna på hur det känns att bo helt själv eftersom här alltid är folk, men det är något som jag gillar. om det inte är vänner, syskon, föräldrar så är det grannar eller hundar. wiiie.
anyway i morgon är det 2 veckor kvar till studenten och det känns så ofattbart men ack så skönt det ska bli att kunna jobba på heltid och slippa allt plugg några månader framöver.

nä nu tänker jag inte sitta här o sitta nu blir det lite tv innan vi ska sova.
sov gott alles

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0