sunshine

heeeelllo! underbar dag och underbart väder.
dagen började med skola klockan 9.10 skulle dock bara trycka ut våra arbeten sen slutade vi så det va inte så ansträngande. efter det hade vi historia och opposition. tyckte det gick väldigt bra både att få kritik och att ge kritik. dock tog det lite mer än 2 timmar innan alla var klara men sånt är livet.
sen träffade jag H en stund, som  ni märker har jag lämnat H utanför bloggen ett tag nu och det har sina anledningar och det är ingenting jag vill ta upp här. men nu vet ni. såå jaa.
efter skolan blev det chill i solen lite med my loves sen kom sis och svåger o hämtade mig åkte till netonnet för sis skulle handla en extra hårddisk till sims 3. sen blev det mat och en snabb runda på burlövs center innna vi åkte hem till sis o hämtade lite saker sen vidare till mig igen.
när vi kom hem dumpade vi bara alla saker sen tog vi tre, felicia och nelly en runda till ica. handlade lite sen när vi kom hem plockade jag undan lite saker samt diskade och damsög.
riktigt duktig om jag får säga det själv.
ikväll blir det en lugn kväll tror jag. sis ska jobba och jag vet inte om fru kommer o nannar med mig eller så frågade florim om jag ville med o grilla. men vi får se. i morgon blir det iaf plugg för hela slanten och jag hoppas på soligt väder så man får lite färg på köpet.
men men ska gåå nu. ha en trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0