sunday

good morning.
igår kväll blev det mys. och det gillar jag, vid 1 ngt tog jag en sista runda med felicia innan jag gick o la mig. snackade med fru i telefon i ngn timme innan jag somnade.
i morse vaknade jag halv 8 för att felicia nog ville ut men jag orkade inte så vi sov vidare.
för en halvtimme sen bestämde jag mig för att gå upp så då tog vi en liten promenad och nu sitter jag här o käkar frukost, müsli och yoghurt. ska packa innan jag åker till jobb. för i morgon åker vi ju på praktik, till marinen.
det ska bli skoj. skönt att komma ifrån skola osv.. men dock missar jag massa jobb. blää=( but what to do what to do.
i natt drömmde jag en helt galet underbar dröm, synd att det bara va en dröm hahahaha.
men men ska städa lite nu och sen packa, syster kommer i morgon eller ikväll för att sedan bo här en vecka. =)
hörs ikväll efter jobb. slutar 22.


Kommentarer
Postat av: eve

Ja, undra vad du drömde NAdja hahahaha <3<3

2009-05-10 @ 13:45:01
URL: http://nilssonevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0