söndag

good morgon. natten har inte varit lika god eftersom jag vaknat ett X antal ggr dels för mensvärk sen för massa annat. satte mig upp vid ett tillfälle och började räkna på spanska?! hahahaha. men jag vaknade av mig själv och somnade om. såå ja nu kommer jag få höra detta av mamma o pappa i år och dar.
anyway lite efter kvart över 7 vaknade jag o nelly och kunde inte somna om. va sjukt peppad på att plugga men tvingade mig själv att ligga kvar, runt halv 8 kom sis med nybakta bullar så vi låg o snackade i en halv timme eller ngt innan vi gick upp för att käka frukost.
iaf sis test spelar Sims 3 på sin dator eftersom hon fick det igår och jag ska börja plugga nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0